Stockholm Meeting Selection
Samarbeta med oss
Stockholm Meeting Selection är en hotell- och mötesoperatör som utöver att skapa ögonblick av Livets Goda för bolagets gäster varje dag, arbetar aktivt för att utveckla bolaget, sina befintliga verksamheter och med tillväxt genom nya hotell- och mötesplatser.
Vi tror på ett starkt lokalt och närvarande ledarskap samt värdskap i varje hotell men vi har också en central organisation där vi leder och stödjer verksamheten. På vårt huvudkontor i Värtahamnen finns gemensamma funktioner inom ekonomi, redovisning, controlling, lön och HR-administration samt ansvarsområden för Revenue Management, Marknad och Kommunikation samt försäljning till storkundsmarknaden inom den privata och offentliga sektorn. Vi har också en Group Desk för inkommande förfrågningar och support. Våra medarbetare har tillsammans en bred och sammansatt kompetens med en bakgrund från stora och mindre aktörer i hotell- och mötesbranschen i Skandinavien och internationellt.
Vi arbetar gärna i olika samarbetsformer med hyresavtal, operatörsavtal, managementavtal eller andra modeller som kan gynna uppdraget och involverande intressenter.
Kontaka gärna vår VD för frågor eller intresse av framtida samarbeten.
Maria Norberg – VD
mail: maria.norberg@meetingselection.se